Zľava 10 % na produkty značiek Lagen, Segali a Sendi design

Vrátenie tovaru

Objednali ste si tovar z nášho e-shopu, ktorý vám nesedí, alebo ste ho kúpili ako darček, ale obdarovanému sa netrafil do vkusu? Chápeme, že sa to stáva, preto vám ho radi do 14 dní vymeníme za inú veľkosť či iný tovar, alebo vám vrátime peniaze.

Kedy môžete tovar vrátiť?

Tovar môžete vrátiť z dôvodu zlej veľkosti, farby, rozmerov, ale aj úplne bez udania dôvodu. Je však nutné dodržať 14-dňovú lehotu na vrátenie a odstúpenie od zmluvy. Doba 14 dní sa začína počítať od druhého dňa od prevzatia tovaru, pričom ide o kalendárne dni, to znamená vrátane víkendov a sviatkov.

Ako postupovať pri vrátení?

  1. Tovar musí byť nepoužitý. Oblečenie si samozrejme môžete vyskúšať, ale je potrebné ponechať na ňom všetky visačky a pri skúšaní tovar nepoškodiť.
  2. Vyplňte formulár pre odstúpenie od zmluvy, v ktorom vypíšte všetky údaje, ktoré sa vás týkajú. Vytlačený, vyplnený a podpísaný formulár potom priložte k zabalenému tovaru.
  3. Tovar s pôvodnými visačkami zabaľte najlepšie do rovnakého obalu, v ktorom vám bol doručený. Je potrebné ho vždy zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. V prípade kožušinových lemov a brmbolcov je nevyhnutné, aby sa vždy vracali v pôvodnom krabicovom obale alebo v akomkoľvek inom pevnom obale, ktorý zaistí ich ochranu pred poškodením. Nie teda vo vrecku alebo v obálke. Kožušina má svoju jemnú štruktúru, a pokiaľ nie je chránená správne, môže dôjsť k jej pokrčeniu alebo znehodnoteniu.
  4. Zabalený tovar spolu s formulárom zašlite na adresu našej prevádzky najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia:

    Sikorashop.cz - Pavel Sikora

    Plk. Velebnovského 87

    739 91 Jablunkov

  5. V prípade, že ste si zvolili výmenu tovaru za iný, do 14 dní vám ho zašleme na vašu adresu. Ak ste požiadali o vrátenie peňazí, potom vám budú v rovnakej lehote zaslané rovnakým spôsobom, akým ste za objednávku zaplatili.

Čo v prípade reklamácie?

Do 2 rokov od zakúpenia tovaru sa na nás môžete obrátiť aj v prípade reklamácie, a to pri vyskytnutí sa kazu či nedostatku na tovare, ktorý ste u nás zakúpili. V takom prípade je postup podobný, vrátane vyplnenia formulára. Výsledok sa však odvíja od nášho odborného posúdenia daného nedostatku, pri ktorom sa riadime obchodnými podmienkami. Po posúdení vás teda budeme informovať, akým spôsobom bude reklamácia vybavená.

Neviete si s vrátením tovaru rady?

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na čísle +420 558 357 069 alebo na e-maile info@sikorashop.cz, kde vám radi so všetkým pomôžeme.